tisdag 7 december 2010

Idag är de hemma match i Borås mot Leksand.
Kommer precis ur en kraftig förkylning så kommer tyvärr inte att spela ikväll. Ser istället till att bli 100% frisk tills träningen imorgon för att sedan spela två viktiga borta matcher i helgen innan lägret som börjar på måndag.
Men ja tippar på att Borås gör en bra match och vinner med 4-2.
Även Frölunda spelar idag borta mot Ssk. Känns som att Frölunda har vänt på steken nu och är på gång. Jag tippar en behaglig vinst till Indianerna med 4-1.

Jag blir hemma idag och tar hand om mig och min kropp, ser till att få i mig mycket vätska och käka rätt så jag är pigg och fräsch till träningen imorgon. Jag ska gå ut på en promenad med hunden och tänkte ta med klubba och träkula för att sköna till handlederna lite, det är aldrig fel.

WW

Inga kommentarer: