söndag 5 december 2010

Jag är tillbaka!

Det var nu ett bra tag sen jag var inne här sist..
Efter ja fick min hjärnblödning så var det så mycket annat att ta hand om.
Det fanns aldrig någon tid till att blogga, då jag hade fullt upp med att kämpa mig tillbaka som individ och till sporten som jag älskar.

Det har gått nästan 2 år sedan senaste inlägget.
men nu känner jag att livet och hockeyn flyter på och det är roligare än nånsin! Plus att jag känner mig bättre än aldrig förr! Så jag tänkte ge denna blogg ett nytt försök och fokusera skrivandet på min hockey framförallt och berätta hur det går, hur jag tränar etc, och även livet i Gbg.

I somras så flyttade jag till Gbg för att börja en ny säsong med mitt nya lag, Frölunda. Jag kom bra in i gänget och stortrivdes redan från dag 1.
I dags läget bor jag med världens bästa flickvän 10 minuter med spårvagn från avenyn. Hon flyttade ner ungefär 1 månad efter mig.

Jag spelar för tillfället i Borås, för att kunna få mer speltid och kunna njuta av varje sekund man är på isen och göra det man älskar mest.
Började säsongen i Frölunda men fick inte alls tillräckligt med istid. Så vi kom överens om att jag skulle spela med Borås för att kunna få så mycket istid som möjligt och få utrymme till att vara kreativ och irrationell. Att helt enkelt få vara mig själv på isen, att våga göra fel för att sedan utvecklas till att bli ännu mer kreativ.

Är Uttagen till Team Sweden u20 lägret som är det sista lägret innan JVM. Det är samling om en vecka idag och det ska bli så j*vla KUL! Känner mig helt klart redo för det och jag åker dit med ett jävla GO, ett leende på läpparna och inställningen att jag SKA TA min plats i den slutgiltiga truppen! Whatever it takes.


WW

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med allt! :)

Camilla sa...

<3 welcome back honey!